Khamis, 16 Jun 2011

tips saya

bahan-bahan : pencuci muka (yang dah biasa digunakan) , telur ayam (yang putih je kuning buang),scrub,tonner :D

first sekali cuci muka dulu then cuci lah..heheh....
then, telur putih tadi sapukan kat muka..cara sapu tu buat bentuk O tau ! ....biarkan dalam 15 minit..pastu basuh lah kan ape lagi....gunakan scrub pula nak tanggalkan benda kotor yang tersisa....sapu dalam 2 minit....basuh lepas tu...sapu tonner kat muka dengan cara menaik......

selesai.....

hasilnya...kalau muka putih akan nampak seri tambah putih dan bersih...kalau muka gelap macam saya nampak lah bersih ,tegang and puas hatilah juga...hehehhehe.....

ok tu je......lepas nie jangan cakap aku pakai botox yeeee........ :D sekian <3

1 ulasan:

  1. hee..terbaik...

    hasil semua bacaan nimengingatkan saya akan buku teks kat sek menegah saya..

    rata2 mmbtkan saya tersenyum..

    BalasPadam